Dzięki za wszelkie opinie. Żle to zliczyłem sorki. Właśnie po mieście w KRK to jździć sensu nie ma - jeżdżę tylko rowerem, może ze 20 razy w roku pojadę autem do roboty te 15km w jedną stronę jak jest syfna pogoda (chlapa/deszcz, mróz mi nie prszeszkadza). Pozatym żona ma Grandepunto 1,4 8V czyli na miasto jak znalazł. Większość to będą jazdy w weekend po mieście na zakupy czy z dzieciakami do dziadkó a pozatym to poza miastem wakacje i regularne wypady z rowerami w bagazniku z kumplem w góry (liftback się nie nadaje w takim układzie jak wkładam rowery na stojąco), na dachu nie lubię szumów. A tak kalkulując paliwo - niech będzie 10000km rocznie, niech 1.8 pali więcej średnio 2 litry to rocznie na paliwie zaoszczędzę 900PLN ;-) - żadne piniądze. Superb za duży, lubię oba auta w garażu trzymać choć jest jedno za drugim.
Ale wracając do pytania, nie wiem nadal czy 1.8 Tsi są jakieś nowsze i starsze jak to jest z 1.4 ? Czy wciąż to te same silniki mające problemy z nagarami, rozrządem i pierścieniami/braniem oleju?
Ehh, swoją drogą kiedy wrócą czasy wolnossących bezkolizyjnych niewysilonych silników 2.0l 8V czyli takich ok. 120-130kucy? Co z tego że spalą 3l więcej benzyny, ale przejadą 3xwięcej, mają momentu i się nie zepsują a jak się zepsują to naprawa 10xtańsza ;-)
Ale wracając do pytania, nie wiem nadal czy 1.8 Tsi są jakieś nowsze i starsze jak to jest z 1.4 ? Czy wciąż to te same silniki mające problemy z nagarami, rozrządem i pierścieniami/braniem oleju?
Ehh, swoją drogą kiedy wrócą czasy wolnossących bezkolizyjnych niewysilonych silników 2.0l 8V czyli takich ok. 120-130kucy? Co z tego że spalą 3l więcej benzyny, ale przejadą 3xwięcej, mają momentu i się nie zepsują a jak się zepsują to naprawa 10xtańsza ;-)
Komentarz